GRATTIS LEAH PÅ DIN DAG!

TVÅ hela år har vår lilla tjej hunnit att bli!

Idag firade Leah sin dag med stekt anka, choklad mousse tårta, skoj och bus!

Hon har sjungit "ja må hon leva" si så där hundra ggr för sig själv och berättat att hon nu fyllt två år.

"Tåå år," säger hon och visar upp hela sin hand med fem fingrar. :))

Tänk vad tiden går fort! I ett rasande tempo ser vi hur vår solstråle bara går framåt, utvecklas för varje dag, och formar sin egna lilla personlighet som bara är hennes!

Leah är en väldigt glad, pratglad, stojjig, busig och helt underbar liten tjej. Med många järn i elden. Mycket ska hända och helst väldigt fort, gärna igår. :)

Hon har stor fantasi och väldigt ordentlig. Tackar efter maten alltid, plockar undan efter sig. Hon till och med torkar sig med servett runt munnen undertiden hon äter. :))

Idag gick hon in i köket till Hence när han stod och diskade och frågade honom: "Pappa... hjälp med något?"

Hon undrade om hon kunde hjälpa honom med något. Hur gulligt är inte det då??

Två år! Svårt att förstå.

Lite bilder från idag:

Tidig morgon, Leah öppnar sina första paket.


"Ååh, pussel!" säger Leah


"Titta vad jag har fått! En fin keps och ett par fina vita linne byxor!"


Kepsen tänker jag inte ta av mig!


Mmm, den känns bra på huvudet...:)


Okej då, jag får ta av mig den när jag ska äta stekt anka. MUMS!


Flaggan står på bordet. ( Den fick jag av farmor och farfar när jag döptes)


Jag fick en ny vagn idag också. Denna gången en sulky vagn. Enkel att köra! Nu kan jag köra in i allt enkelt. :)


Japp, nu är den på igen...


Mormor som INTE äter kolhydrater längre, sitter här och äter tårta....:) Hihi!


Jag äter allt iallafall!


Nästa helg ska hon firas igen. Denna gången av farmor och farfar och faster Marie. Hences mormor och Bertil kommer också.

Hoppas ni haft en fin helg! Imorgon är det måndag igen!

Då ska jag sätta mig på mitt vrålåk (cykeln) och cykla till jobbet...:) Underbart!

Ha en skön kväll!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0