HIGH SCORE!

Vad dålig jag är på uppdatering! :) Men här är jag!
 
Kolla in denna länken!!! VI VANN STORT PÅ VÅR KICK-OFF! Skit kul hade vi!
 
Så klart slog vi high score så att vi hamnade på bild på deras hemsida! :)) Jag är den i svart! :)
 
http://www.worldcitygame.se/nyhet/highscoreknaeckare-pa-kickoffen
 
Vill ni göra något kul med jobbet så anlita world city games!
 
Om ni undrar vad det är vi håller i så är det "skatten". En stor orange hund som vi sprang runt halva helsingborg för att finna. Jag, Pia, Erna och Sara. FYRA stycken var vi i vårt lag. 30 stycken var vi allt som allt.
 
 
Jag jobbar på...dagarna bara springer iväg från mig. Vi är i full gång med inskolningar på jobbet, många nya barn och föräldrar och det är alltid lika kul!
 
Hence kom hem idag från jobbet och hade varit på en föreläsning med jobbet angående stresshantering. Vips så skulle han göra ett stress test på mig och jag var lugn som en filbunke. Eller inte...det visade sig att jag var stressad. Men vem är inte det i dagens läge?? ;) Vi har ju så mycket att tänka på hela tiden.
 
Mycket med jobbet,möte, dagis, hur går det för Leah där, alla frågor kring det, hemmet och allt som ingår där,  fritiden så som vänner och träning, Paula och allt som rör sig kring henne....man ska ha tid till allt på dessa få timmar. Vad prioriterar man? Tjoo, säger jag. :)
 
Men vem har tid att sitta ner och känna efter? Det är bara att köra på, eller hur?
 
Igår var jag och tränade på kvällen, sen var det Hences tur efter mig och sedan blev det Dallas såklart! Och så vart den kvällen borta. Så ser det ut hos oss! :)
 
På tal om Dallas så är det en serie jag följt i alla år som det gick på TV. Så jag är sk-t glad över att det är tillbaka och sitter som förstenad framför tv:n.
 
Nu ska jag åka och köpa glass med Paula. Vienetta ska det vara! :)
 
Kram på er! Missa inte Dallas! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0