Imorgon!

lämnar vi byggnaden! :)
 
Här hittar ni mig/oss imorgon:
 
 
Jo då...där ska jag ligga och gotta mig. :)
 
 
 
Det där är SIDE! Ska bli riktigt roligt att komma tillbaka dit!
 
Minns att jag och Hence åkte forsränning i Side sist vi var där:
 
På med flytvästarna...för OJ vad det går nedför! Detta ska ni pröva om ni inte gjort det. :)

 
Snygga skor ska man ha också

 
Jag är redo!

 
Paus för lunch någonstans uppe i bergen...snart dags att fortsätta nedför forsen...

 

 
 
 

Vi ska se om vi hittar vår gamla lägenhet vi bodde i för några år sedan också. :))
 
Håll utkik, det kommer något inlägg där nerifrån!
 
Och snart...börjar ju DALLAS! :)
 
Nu önskar vi oss själva en trevlig resa! :)) Hoppas ni fortsätter att ha det underbart här hemma, vad ni än gör!
 
Kram från mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0