Jaha ja...

Då vart det dags...domedagen är kommen. :) Nä, så farligt är det inte...:)
 
Jag känner mig väl lite som Leahs sköldpadda i poolen! Haha!
 
Så här jag mått de senaste SEX veckorna. :)
 
 
 
Idag spenderades såklart vid Råå bassänger! Helt underbart! Linda och Liam var också där och vi bara njöt och hade det så där allmänt skönt!
 
Nu suger jag ur de sista solstrålarna! Hur skönt kan man ha det?!
 
 
Hela veckan som kommer ska väl vara hyffsat varmt och då är det gött att jobba. :) Jag kan faktiskt vara ute stora delen av dagen med mina barn. :)
 
Sen är det rätt så skönt att komma hem på em, fylla poolen och låta Leah bada och slappa lite efter en hel dag på dagis. För än är inte sommaren slut. Men det känns lite så nu när man ska tillbaka till verkligheten.
 
Leah ska på dagis imorgon! Oj oj oj! En stor händelse för henne som har varit ledig i TVÅ månader nu. ( Vissa har det bra) :)
 
Så att nu ikväll är det dags att packa en påse. Allt tömdes från hyllorna innan semestern. Ska packas extra kläder, jacka, regnbyxor, stövlar, blöjor osv och kolla att allt är namnat.
 
Imorgon har vi helplaneringsdag. Det betyder, inga barn, bara planering. Hela dagen. Med en kick-off på kvällen.
 
Då har chefen planerat in någon aktivitet där vi ska ha oömma kläder med oss...(ojojoj) och en stund efter det ska vi ut och äta på en restaurang nere vid stranden. Beach Club. Ska bli rikitgt kul!
 
Full rulle för mig alltså direkt.
 
Ni som har semster kvar....Ha det så gött!
 
Vi andra...VI kör järnet nu! För nu är det dags att förtjäna sin inkomst! :)
 
Kram på er!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Förtjäna sin inkomst... Nej, det får jag ta och googla.

2012-08-12 @ 21:51:33
URL: http://www.annasdagar.se
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Förtjäna sin inkomst... Nej, det får jag ta och googla.

2012-08-12 @ 21:51:45
URL: http://www.annasdagar.se
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Förtjäna sin inkomst... Nej, det får jag ta och googla.

2012-08-12 @ 21:51:54
URL: http://www.annasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0