På med jackan

imorse och iväg till jobbet. Men tji fick jag! Där kunde jag ju stå med mina långbyxor och jacka...för varmt blev det. :)) Igen!
 
Helgen försvann lika fort som den kom känns det som.
 
Blev lite shopping i lördags, Leah behövde verkligen en nästan helt ny garderob. Hon har tagit ett rejält skutt under sommaren. Mamma Natalie hittade en del på rean inne på Esperit också.
 
Och igår kom Anna och Mange och Elias på besök. Hade en mys söndag inomhus då det bara vräkte ner utanför fönstret.
 
På torsdag sticker vi!!!!
 
Då är det dags att åka lite flygplan igen för Leah och resten av familjen. Denna gången styr planet oss till Turkiet, Side. Ska bli riktigt skönt med lite semester igen. Känner att jag behöver det efter två veckors jobb. Haha! Slitit ut mig lite grann....;)
 
Vårt hotell:
 
 
 
Ett all inclusive hotell precis på stranden Kumköy. På tio minuter tar vi oss längs standpromenaden in till gamla stan i Side. Och det gillar vi! Här har vi varit förrut och här är underbart.
 
En vecka blir vi borta och ska bara njuta av lite sol och bad och shopping.
 
Nu hoppas vi bara att Leah ska klara värmen, för hett är det. Idag har det varit 38 grader varmt och 27 grader nu på kvällen! Phew!
 
Allt detta ingår i priset:

Frukost-, lunch- och middagsbufféer i huvudrestaurangen.

Obegränsat med mat under måltiderna och lokala drycker (öl, vin, läsk, vatten, kaffe, te, Raki, Martini, Campari, Gin, Vodka m.m.) i hotellets barer och restaurang 10.00-24.00.

Snacks, eftermiddagskaffe, te och kaka m.m.

Vatten i minibaren vid ankomst.

Solsängar och parasoll vid poolen samt på stranden.

Gym och turkiskt bad hamam (avgift för eventuell massage).

Aktivitets- och underhållningsprogram för såväl vuxna som barn.

Trådlös Internetanslutning (WiFi)
 
 
Fy sören vad jag är trött idag...har till och med börjat känna mig lite halv förkyld. Hoppas det försvinner snart för det har jag inte tid med.
 
Imorgon är det möte efter jobb, det innbär tolv timmars arbetspass. :(
 
Ha en skön kväll!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0