VARMT!

Riktigt varmt och gott idag!
 
Vi tänkte styrt cyklarna till bassängerna idag igen ( var där igår igen) men hade lite annat att fixa med idag. Projekt vardagsrum! Får se vad som händer imorgon istället!
 
FÖRST och främst måste jag berätta att Leah har blivit en stooor tjej! Hon har nämligen slutat med blöja! Här hemma iaf. Japp, ni hörde rätt! Hon är jätte duktig! Hemma har hon inte blöja och det går sååå bra. Säger till varje gång att hon behöver gå på toaletten. ( Inte pottan ) Men när vi går ut får hon ha blöja.Det vågar vi inte ännu, men jag tror att det hade funkat det med faktiskt.
 
Mamma kom hem till oss en liten snabb runda precis innan hon skulle till jobbet och pustade. Hon tyckte det var alldeles för klibbigt och varmt. Jag gillar det! Jag gillar när det är den här klibbiga värmen och ljumma vindar. :)
 
Mamma kom hit av en särskild anledning och det var för att kolla hur vi hängde upp de nya gardinerna i vardagsrummet som vi fick av henne. :)
 
Snyggt blev det i slutändan...
 
Vi stack till Ikea tidigt imorse och åt frukost där. Mycket gott måste jag säga. Ägg och bacon och varma bullar! Sedan stod gardinstänger på schemat. Men det blev skenor istället...tycker att det är snäppet snyggare än stänger. Men det är ett j-kla meck att få upp gardinerna men sedan när de väl är uppe blir det så snyggt!
 
Tänkte visa en före och efter bild men hittade ingen före bild på vardagsrummet förrutom en jul bild...så det får bli den. Haha! Tänk bort granen och titta på fönsterna istället!
 
FÖRE:
 
 
EFTER:
 
 
 
Lite skillnad. Nu ser det ut som ett enda stort fönster! Tänk vad tre små skenor kan göra och fyra super snygga längder! :)
 

TIPS! Häng inte gardiner så att de går över några fönster, utan enbart på väggen, (bredvid fönstret.) Det blir super bra.
 
Nu har jag haft FEM veckor semester...fy vad tiden går snabbt. Dags att börja om en vecka.Nu tänker vi inte på det! :)
 
Hence tittar på såklart på volleyboll just nu. Mycket volleyboll just nu eftersom det är OS. Jag får hänga vid datorn ett tag till. Får se om jag kan övertala honom snart med en film. Kanske.
 
Ha en skön kväll!
 
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0