Och där var dom uppe!!!!

Våra inbyggda Bose högtalare i taket!
 
Inbyggda och kopplade så nu är det bara att tuta och spela. :) Hence har varit igång minsann och fixade detta helt själv! Borrade hål i taket, monterade upp dem, kopplade ihop dem med sladdarna, drog kablen igenom taket osv. Sedan fick Per rycka in och koppla det sista med förstärkaren. Vilken man jag har! :))
 
Två finns i köket.
 
En borta vid köksön och den andra ovanför köksbordet:
 
 
Vita, snygga och diskreta är dom. Och vilket ljud!
 
Sen är där en i hallen:
 
 
En i gästtoan och en i badrummet:
 
 
 
Så att idag har det spelats julmusik på högtalarna runt om i huset, bakats pepparkakor och lussebullar. Och idag fick vi minsann finbesök med!
 
Liz var här på besök. Hon har bott i Norge ett antal år och bor nu i Köpenhamn. Liz är min morbrors fd.fru.:) Och är helt uuunderbar! När hon stiger in i rummet sprider hon energi till allt och alla! Alltid glad och frispråkig. (Hon tyckte jag hade fått stor rumpa) Haha! Hon busar med alla och detta var Leahs första träff med Liz.
 
Och jag kan säga att det tog inte lång tid förrän Leah slängde sig i hennes armar! :)) Härligt att se! Paula älskade Liz när hon var liten då vi umgicks ganska ofta men efter olika omständigheter lämnade hon Sverige men är nu alltså tillbaka! :)
 
Leahs och Hences snögubbe och ljuslykta:
 
Har ni någonsin sett en finare? Nä, jag kunde väl inte tro det...;)
 
Det är jag som bakar i detta huset! :)
 
Är det någon mer än jag som gillar stjärnor så otroligt mycket???
 
Vårt vardagsrum är fyllt med stjärnor
 
 
 
 
Nu får ni ha en fortsatt fin söndagkväll!
 
Kram och ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0