Muttrar...muttrar

Det är jag det!

Just nu muttrar jag över snön! Jag hatar den! Till råga på allt höll jag på att göra en vurpa precis utanför Filborna efter att jag hade varit och tränat. På vägen dit var det helt okej, men sen...där kommer jag stegandes ut i full fart, glad ihågen att jag varit duktig ännu en dag, telefonen i högsta hugg med att läsa sms och då...svisch! Men ramlar inte, men rycker till något i ryggen känns det som. Usch!

Så nu får jag muttra. :))

Hence var hemma med Leah idag, men imorgon ska lilla loppan till dagis igen efter att ha varit hemma en hel vecka!

Nyss stack Hence till Filborna för att simma. Han har lovat att köpa med sig lite kexchoklad. :))

Denna helgen, rättare sagt på söndag, kommer Marie, Hences syster, på besök och på lördag är vi bortbjudna på middag hem till Linda och Henrik. Nu håller vi tummarna på att alla håller sig friska denna gången.

Har lovat min mamma som nu är i Thailand en hel månad, att sätta in lite fler foton på Leah eftersom hon behöver sin dos av henne fast hon är iväg. :))

Så här har du mamma...din lilla C-vitamin! :))

"Hallååå!! Ohjaaa, tjena tjena", säger Leah när hon pratar i telefon:





Nu ska jag inta ryggläge som vanligt efter ett hårt pass Body Pump. Inte mycket kvar i mina muskler just nu kan jag säga. När benen darrar på vägen hem, ja då vet man att man kört ordentligt.

Så nu ska jag bara ligga här och vänta på mitt kexchoklad.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-19 @ 00:22:55
URL: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0