Stängde väla

idag! :) När dom började ropa i högtalarna att de var på väg att stänga, då gick vi. :)

Idag var jag och Linda på väla själva utan barn. Så skönt att bara strosa rundor utan någon man måste springa och jaga eller bli avbruten av konstant.

Kunna sitta i lugn och ro och bara fika och snacka lääänge. Helt underbart. Tänk vad man värdesätter den tiden ibland. Tack Linda för en super mysig dag!

Vi stötte även på folk som vi inte hade träffat/sett på 10 år ungefär! Det var riktigt kul! Ändå bor man i samma stad men har missat varandra.

Leah har varit sjuk hela helgen. Hög feber men inget annat. Hon dricker som en flodhäst så det är ju bra. Det är huvudsaken eftersom vi inte får i henne någon mat knappt. Man får passa på när Alvedonen har börjat att verka. Då åt hon iaf. :)

Hence är ändå hemma med henne imorgon så hoppas vi på att hon blir frisk snart. Trist när hon inte orkar mycket och inte är lik sig själv. Men men,...allt tillhör småbarnsåldern. Finns en del sjukdomar de små liven ska ta sig igenom.

Fyndade lite kläder till leah nu när det är rea lite överallt. På Piraia hade dom Ta tre betala för två. Det gillar vi. Så för 200 kr fick hon tre nya plagg.

På internet finns också en del rea på kläder nu. Denna fina tunika klickade jag hem billigt:



Paula har varit på disco i helgen och idag var det öppet hus på Wilson dance center. Så där var hon och dansade för folket som kom dit för att titta och eventuellt för att börja dansa på dansskolan.

Jag är så glad för att hon har en hobby som hon verkligen satsar på!

Jag lyckades fota lite "fina" bilder när vår första riktiga  snö kom här nere i Helsingborg. Plötsligt blev allt vitt och ljust men det försvann lika fort som den kom. Synd måste jag säga ändå, fast jag inte är en vinter människa. Men vi har ju vår lilla slänt här hemma i trädgården och jag tänkte att Leah kunde fått åka lite pulka innan den försvann.

Men det hann vi inte ens. :(


"Se det snöar, ja se det snöar, det vá ju roligt hurra...."



Trädäcket blev vitt!


Inne tände vi brasan såklart...myyyys!


Virrigt inlägg idag,...men nu har jag skrivit det så att nu kan jag likväl publicera det. :)

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: veronica - fyrbarnsmorsan!

Härligt att du varit lite barnfri :-D

Jag värdesätter oxå dessa stunder enormt mycket. Tänk vilken skillnad det vart när man fick barn??

Vännerna hinner man inte alls med fast man så gärna vill.



Vilket underbart hem ni har... gaaahh!!

avis avis avis..



( vi ska faktiskt kika på ett friköpt radhus i helgen, men jag är lite hemlig om detta i bloggen för att inte göra min pappa nervös. Han har en tendens att bli väldigt nervös över större köp osv... )



Kramizzzzz

2012-01-26 @ 12:50:09
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0