Brrrr!

När ska värmen komma!!!!??? :))

Vi trotsade vädret idag minsann! Leah vaknade halv åtta och frågade direkt efter pappa. Hon bestämde sig för att sitta kvar i sängen och vänta tills pappa skulle komma hem.

"Jag vänta här tills pappa kommer hem" , sa hon.
"Jamen Leah, då kan du vänta länge. För han kommer inte förrän ikväll."

Hon nöjde sig med det svaret. :)

Det var iaf väldigt fint väder imorse så jag och Leah hämtade poolen och blåste upp den. Sen väntade vi på syrran,Mio och My. Dom kom när klockan blev tio och då blev det moln!!! :(

Men jag fyllde poolen ändå med gott varmt vatten och sedan badade barnen och hade jätte skoj! Nu skiter vi rent ut sagt i detta vädret och badar ändå!!!








Ett roligt foto från när Leah lekte kurragömma med Hence när han kom hem från jobbet. Det roliga är att Leah gömmer sig alltid på samma ställe varje gång. Och innan  han ens har hunnit börja leta springer Leah fram från sitt gömställe och ropar "Här är jag"!!!

Hennes berömda gömställe??

Jo, bakom gardinen! :))


"Här ääär jaaag!"


Ha en skön kväll!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0