Då var "de mina" hemma igen!

Nu är vi alla samlade åter igen. :)

Hence och Leah har haft några underbara dagar i Småland.

Leah fiskar aborre i sjön. Här sitter hon med Marie. Det blev några stycken aborrar.



Här matar hon hunden Zach. Så kul det är med hund!


Och så bakar Leah lite frukost bullar med farmor.


På verandan med Marie. Snart dags för hemfärd, pyjamasen är på och bullarna är packade. :)


En gädda kom Hence hem med och den tillagades idag i ugnen. Kan ni tänka er! Ingen grill i detta fina vädret! :)

Gott blev det men mycket ben hade den. Så jag var lite rädd när Leah och Paula åt. Jag är också lite rädd för fisk. Jag äter aldrig fisk själv. :)

Har fått för mig att jag får ett ben i halsen och att ingen kan hjälpa mig då. Töntigt, jag vet, men så är det. :)

Till gäddan idag serverades nypotatis och egen gjord ( såklart) citronsås, egen odlad sallad med egen odlad gurka och egen odlade sockerärtor. Haha! Det ni!

Och så ärtor såklart...Leahs favorit.

Gäddan panerades och lite ost på det.



Jag och Leah ikväll efter en hel dag ute i solen!





Imorgon hoppas vi väl som vanligt på en fin dag så att vi kan ta fram Leahs pool. Hence ska jobba denna veckan, lite tråkigt men men....Sen så är han ledig i fyra veckor! Det ser vi framemot.

Jag hade glömt hur vacker vår trädgården är så här på sommaren! Nu när alla rosorna äääntligen har blommat och det doftar sååå gott! Det har varit en fin och solig dag men nu har vinden mojnat och jag var tvungen att ta ett kort.

Till höger om rosorna är det röda vindruvsrankor. Det blir så goda vindruvor där på sensommaren.






Paula har åkt iväg ner till stranden för att grilla banan med mjölkchoklad med några kompisar! MUMS!!! Är det sommarlov så är det! Leah sover gott, hon har varit väldigt trött sen hon kom hem. Vad vi hittar på får vi se.

Jag vet att Hence skulle visa mig några ryggövningar sa han. Haha!!! Jag har ju såå ont i ryggen hela tiden. Jag vaknar till och med på natten varje gång jag behöver vända mig om. Och då kan jag knappt vända mig. :´(

Vet inte om jag ska ta och kolla upp det snart, för nu har jag haft det väldigt länge.

Hoppas ni har en skön söndagkväll!

Kram!







Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Fina ni är :-)

2012-07-01 @ 23:06:54
URL: http://www.annasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0