Vart tog den vägen?

Och när jag ställer den frågan, då vet ni säkert vad jag syftar på?? :)
 
Du vet den där stora gula saken som varit på himeln nu ett tag??? Den där som värmer så skönt och får alla att bli ett litet snäpp gladare! :)) SOLEN!!!
 
Hoppas på att den bara tagit en liten paus och att den kommer åter imorgon.
 
Idag har vi varit och spelat äventyrsgolf på Råå med farmor och farfar, Marie och Johan.Jag kom sist bör tilläggas! Hehe, inget att skryta om,....vem kom först???...Vem tror ni?? Hrmm...Hence såklart! :( Han vinner alltid i allt!!! Är det någon som kan slå honom??? :)
 
Vi har EN vecka semster kvar tillsammans, jag och Hence. Sedan börjar han att jobba och jag har ytterligare EN vecka kvar. Tur man har föräldradagar! :))

Nu har jag ju massor med semsterveckor kvar att ta ut!!! Haha! Dom tar jag vid ett annat tillfälle.....när det passar.
 
Vi njuter tillsammans iaf!!! Hence har även hunnit med att vara flitig som ni vet. Han har målat alla vindsskivor runt hela huset och alla rännor!
 
Jag har en  händig man...lalala...han kommer hem till mig ibland. :))
 
 
Råå var det ja! Råå bassänger. Där har vi spenderat våra varma dagar.
 
Vi har vaknat på morgonen och öppnat altan dörren och känt att det varit alldeles för varmt för en dag hemma på trädäcket. Här kan man vara när det är runt 20 grader...men 25-28 grader och ingen vind, då funkar det inte helt enkelt.
 
Vi packar matsäck för en heldag och slänger oss på cyklarna och är nere på 10 minuter. Det är härligt!
 
Tjena! Jag ska bada! Min fina bikini är från Thailand och den har min mormor köpt!  :)) Nu är jag redo att cykla till bassängerna!
 
Nu ska jag ner och bada med pappa!
 
Här är jag på väg och ska hoppa från kanten.
 
Jag hoppar från kanten första dagen. Sedan hoppade jag från plintarna...ännu högre upp! :))
 
Det kom fram folk till mig och frågade hur gammal jag var. Alla tyckte att jag var sååå duktig och förstod inte hur jag kunde hoppa och dyka så från kanten. :)
Man går väl på simskola!! :)
 
 
Jag och min mamma sitter och fikar.
 
Lilla baby bassängen var inet roligt! Ibland gick jag i för ett leka en liten stund...
 
FYRA hoppeborgar hade de varje dag där som jag tyckte var jätte kul att leka i. Här hoppade jag mycket med min kompis Liam.
 
Mammas kompis Linda och Ahmet var här också. :)
 
Tjohoo!
 
Ta min keps pappa!
 
 
 
Farmor och farar, Marie och Johan kom på besök i hegen. De kom på fredagen och stannade till söndag! Det var kul!
 
Johan, jag och farfar!
 
Dags för kvällsmat!
 
Jag fick paket av Marie. En jätte fin väska!
 
Nu har dom åkt hem, Leah sover gott, måste säga här att Leah sover heeela nätterna igenom nu!!!!!!! Från 20.00 till 07.00 i sin EGEN säng!!
 
JA! Vi har lite lyx nu! :)) Sen ropar hon och vill ha välling, äter välling och somnar om till ÅTTA! Idag till kvart över åtta.
 
Det är jätte bra med tanke på att hon somnar runt åtta. Leah mår bra och är pigg, vi mår bra och är pigga och vi känner att det är semester!!! Precis så det skall vara menar jag. :)
 
Vi tränar henne väl. Haha!
 
Nu får ni ha en skön kväll! Och så håller vi tummarna på fint väder imorgon!
 
Kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0