Jag sticker nu!

Nu sticker jag mamma! Jag ska iväg och handla hade jag tänkt mig.

"Handla!"
"Jasså, vad ska du handla Leah!"
"Syckling...ååk pasta!"
"Kyckling och pasta!?"
"Jaaa...ååk böööd."
"Bröd också?"
"JAA."

"Jaha, ska du promenera dit?"
"Ja...näää...Leah ta bilen!"
"Jaha, ska du ta bilen?"
"Jaaa, göömde nycklaa!"
"Jaha, låna dessa då. ( Jag räcker Leah Paulas dörr nycklar" )
"Tack...(hon tittar på dom) Näää! Andra nycklen!"

:))

Går inte att lura henen inte.

"Regnar ute!"
"Nej det regnar inte ute Leah."
"Leah ha jackan!"

Okej då. Leah vill så klart ha regnkappan på sig. :))

Hej då Leah!











Nej men HEJ! Är du tillbaka redan?? :))



Ingen kyckling kom hon hem med heller...:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0