Öppnade på jobbet idag

klockan 06.00. Efter det har dagen gått i ett.

När jag och Leah kom hem satte vi oss ute på trädäcket på en liten liten filt och åt macka och drack fil. :))

Vi har inte tagit ut några möbler ännu och Leah skulle tvunget ha den minsta filten hon kunde hitta. :)) Så den fick vi trycka in oss på. Men guuud så mysigt vi hade. Satt där och små snackade länge i solen.







Solen var varm idag!!! Lekte ute i trädgården en stund. Men sen tyckte jag att vi skulle åka till Ljusekulla och titta på lite blommor. :) Penseér och påskliljor.

En kruka med påskliljor fick följa med hem och pryda trappan på framsidan.

(Snart dags att plantera i växthuset....längtar.)

Och ikväll blev det ett pass Body Combat. Så kul! Blandning av Tae-kwon-do, karate och andra kampsporter. Mycket slag och sparkar i högt tempo. Svetten rann kan jag säga.

Något jag absolut kommer att träna igen. Kanske en utmanare till Body Pumpen. :))

Ha en skön lill lördag...för det är väl det onsdagar är!? Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0