Sköna röda dag! :)

Visst är det gött med röda dagar mitt i allt! En liten paus från allt, ett litet tillfälle att andas mitt i veckan. :)

Jag började dagen med att åka ner i stan för att träffa upp några arbetskollegor för att besöka en nyinvigning av en butik.

Där säljer de kläder av märkena RAWK och Capri collection. Fina kläder!  Men jag är som vanligt väldigt "svår" i klädväg...:( Jag behöver tänka lite och sedan återkomma. :) tror nog att jag kommer att återkomma dit snart och köpa något! För snygga kläder var där minsann!


Passade på att åka hem till Linda en sväng på en kopp kaffe nu när Leah var hemma med pappa. Jag fastnade där i några timmar! :) Tiden går ju så fort! Vi har ju så mycket att prata om hela tiden.

Linda gjorde lite mat och då kunde jag inte låta bli att ta ett litet kort på hennes tallriksupplägg till sin son Liam, som är tre år gammal.

Kolla in den här! :)

Vad gör man inte för att få sitt barn att äta! Och vilken bra metod sedan! Han åt minsann upp all mat, sakta men säkert och tillade att "nu äter jag upp örat mamma" och "nu äter jag upp munnen".

En bra metod till att få sitt barn att äta!



Leah har tagit över dammsugning här hemma. Så fort dammsugaren kommer fram ska hon ha den och köra ett varv tills hon blir helt slut och svettig. Sen ger hon mig den med orden "så mamma, Leah e färdig nuuu!" .

Tack säger jag ( och nästan bugar och bockar) och tar över. Idag körde hon i hallen! :)

Idag har Hence bestämt sig för tv:n och hockeyn....:(

Ha en underbar kväll!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0