Vardagen i ett litet nötskal!

Vardagarna lunkar på i ett sådär allmänt långsamt tempo känns det som. Jag jobbar, jagar duvor, lagar mat, jagar duvor som försöker äta upp vår nysådda lilla plätt, Hence grillar, jag cyklar från och till jobbet, jag jagar duvor åter igen... :)) Och så vidare.

Vad gör ni ? :))

Idag grillade vi dagens rätt från City Gross matkasse. Det serverades kycklingklubbor, med couscous och grönsaker. Till couscousen skulle det vara rädisor och vad passar bättre än att plocka sina EGNA rädisor från växthuset!

Leah och Hence plockade rädisorna samtidigt som Leah mellan varven plockar tomaterna som blivit super stora, röda och goda. Dom hinner vi inte ens ha till maten, innan Leah är där och äter dom. Så underbart att kunna göra det!

MUMS!



Imorgon är det fredag! Då ska jag och Linda lämna barnen hos sina fädrar, ta oss ner i stan och sätta oss på en uteservering i kvällssolen ( blir nog hamnpaviljongen ) och bara snacka, äta gott och dricka lite vin. Ska bli riktigt mysigt!

Men denna kvällen är inte slut ännu. Snart är det eurovision med Loreen. Heja heja!!!

Glömde berätta att vi har börjat få GURKOR! 4 cm stora har de blivit än så länge. :)

Ha en skön kväll!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0