Ett år klokare är jag nu!

Tänk vad bra det kan vara att fylla år...;) Man blir ju bara klokare och klokare....
 
La familia kom i fredags på lite mat och tårta. Jag och Hence stod nog i två timmar minst sagt och gjorde sushi. Det blev både nigiri och maki och jag till och med tänjde lite på gränsen och testade på att göra en rulle i sesamfrö. :) Så att istället för att rulla i sjögräs skulle detta alltså göras tvärtom.
 
Sjögräset skulle vara på insidan och istället fick jag rulla i plastfolie med sesamfrö på....Jaja, ni som brukar göra sushi förstår mig säkert...ni andra vill nog inte förstå för ni tycker inte om sushi. :))
 
Men GOTT blev det!!!
 
Fina presenter blev det med! Jag fick min efterlängtade kaffemaskin som maler hela kaffebönor! Och OJ så gott det är.
 
 
 
Jag fick min efterlängtade Michael Kors klocka också!!!  I rosé färg!!!
 
Här har ni brudarna! Syrran, mamma och jag i gapflabb...
Hence och Leah
 
Goda tårtan
 
Leah och Mio lekte hela kvällen utan ett enda bråk. Helt otroligt! Dom har så roligt tillsammans.
 
 
I lördags åkte vi till Malmö för att hälsa på Anna och Mange och Elias, som har fått en lillebror nu med.
 
Vi startade med en tur till det nya köpcentrat Emporia. Så stort, men ack så trångt och TRE våningar. Bökigt att parkera med bommar och grejor...Inget för mig. Jag gillar Väla bättre måste jag säga.
 
Men det blev en god pasta lunch på Vapiano som fanns därinne med.
 
Här är vi på väg till Folkts Park för lite Halloween myyyyys. :)
Hela parken var full av spöken, troll, gravar och spindlar!
 
 
Leah och Elias går i i en laborint.
 
Där var såklart Tivoli med!
 
Jag prövar hur det är att hålla en liten en igen. Så härligt! Tänk att de har varit så små för inte så länge sedan. Leah berättade att hon vill ha en lillebror...men tyvärr Leah. :)
 
Efter en god middag och lite vin var det dags för barnens välling innan det var dags för hemfärd igen.
 
Det var vår helg det. Idag var jag och Paula en snabb sväng på Väla för att jag skulle hitta ett par svarta byxor. Men nope....inga svarta byxor blev det.
 
Jag hatar att pröva byxor. Svettigt och dant, klämmer och trycker överallt och INGA sitter bra!!! Jag blir galen!!
Nu blir det snart dags att banta!!!
 
Paula hittade två tröjor och det gjorde jag med...så jag får väl snart gå med tröjor bara och näck därnere!!!
 
Ha en skön söndag! Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0