Här kommer ännu ett

fredags inlägg. :)
 
Verkar vara några stycken sådana...
 
Denna helgen blir jag gräsänka, för Hence och Leah flyr fältet till skogarna i Småland. Leah är överlycklig, hon ska äääntligen få träffa farfar som hon nu har babblat om i flera dagar. Det konstiga är att när hon väl är på plats så är det farmor som gäller. Men ändå är det farfar hon pratar om. Och hunden Zach och katten Tindra såklart. :)
 
Leah fick ge pappa en fardag present redan idag eftersom de inte är hemma på söndag. Ett litet kort och ett pannband till pappa bidde det.
 
För Leahs mamma har ju ett utomordentligt minne och det är Leahs mamma som än så länge har plånboken, att hon kom ihåg att pappa har pratat om ett pannband som han behövde när han är ute och springer. Och vips, så övertalar Leah sin mamma och vips så köper Leah det till sin pappa! Helt perfekt! För det är så det fungerar när man är 2,5 år. :))
 
Vad ska då denna mamman göra hela helgen?
 
Njaaa...lördags förmiddag ska i alla fall spenderas på gymmet. Lördagkväll ska jag hem till Nelly, sitta och snacka, dricka lite vin och bara umgås. Söndag ska jag nog städa!!! :))  Jag i ett nötskal med andra ord!
 
Jag är lyckligt lottad! Jag har TRE stora kärlekar! Här är en av dom!
 
 
NU ska vi titta på en film, Taken 2 närmare sagt. Hence berättade precis att den inte ska vara bra....:) men vi ger den en chans. Ettan var ju bra!
 
Ha en super fin fredag! Kram på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0