Fredag!!!!!

 
 
Imorgon ska vi på PUMA utförsäljning! Jag och mamma ska dit med Leah. Så får vi se om vi hittar några fynd. Som vanligt har jag fått biljetter av en förälder på jobbet. :))
 
Och lördagkväll ska jag, bara JAG, hem till Linda och bara umgås! Vi ska käka Thai mat, ostbricka och dricka lite vin och bara snacka och åter snacka!!! Ska bli himla mysigt!
 
Hösten är här för att stanna! Kallt och blåsigt och rent ut sagt "inget-Natalie-väder"!!!!
 
Jag fryser och huttrar och frustar! :)
Men jag gillar julen med...så jag blir lite kluven. Det ska såklart inte vara en varm jul, inte ännu. Det får komma sedan när jag/vi blir pensionärer, när vi flyttat till ett varmt land och tar dit våra barn och barnbarn. :)
 
Till dess...är vi här!!
 
 
Leah bryr sig inte om det är höst eller sommar. Lika glad för det! Det bästa hon vet är att gå till en lekplats och leka i sandlådan, leka kurragömma bland träden och buskarna och gunga.
 
Sandkakor är roligt! Oj oj oj vad här bakas!
 
När jag nu rotade bland mina foton hittade jag detta fina fotot på Leah och hennes kompis Cassius. Det är taget i somras hemma hos Linda och Henrik. Och jag tyckte det var sååå himla fint! Sötnosar!
 
 
Sedan kom jag på att jag glömt visa lite foton från Emilias kalas. Leah var ju på ett kalas för någon vecka sedan. Här sitter Leah och väntar på att få hugga in i den goooda tårtan Anna hade bakat! MUMS! Och då äter jag inte tårtor....
 
 
 
Här är födelsedagsbarnet! Hipp hipp hurra för Emilia! 2 hela år!
 
Och så blev det fiskedamm!!! Leah, hon fick napp minsann! Lite godis och leksaker fick hon upp! :))
 
 
 
 
 
Ha en gó fredag! Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0