Jag har ny frissa!

Jodå, ni läste rätt!
 
Jag har äntligen tagit mig till frisören. Och det var inte en dag för tidigt. :)
 
Blev lite kortare bak i nacken och lite längre fram. Jag är nöjd och det är så skönt att ha få bort allt det slitna.
 
 
 
 
 
Just nu känner jag bara hur febern kryper sig fram på mig. Ont i halsen och små ont i kroppen. Har haft det hela dagen men som vanligt går jag till jobbet hand i hand med min Ipren man. :))
 
Paula är förhörd på läxan precis. Hon är så duktig i skolan och kommer bara hem med betyg A i allt! Hon har ju börjat få betyg nu i åttan och det är så kul att hon är så duktig!!!! En stolt mamma!!!
 
Lilla minstingen Leah, har landat fel med foten när hon och en kompis hoppade från en bänk ner på en tjock matta. Så nu går hon och haltar och har gjort det sen igår em...får se om det håller i sig. Syns inget på foten iaf....
 
Annars har det varit lite inhandlingar av både det ena och det andra till familjen för att förbereda oss för höst och vinter.
 
Hence har köpt sig en snygg jacka, Paula har också köpt sig en snyg jacka och ett par super snygga Replay kängor,
 
 
Leah fick bäst i test kängorna ECCO:s Snow ride! Och JAG har köpt ett par snygga kängor med!
 
Mina kängor:
 
 
 
Nu ska jag bara ligga i soffan och försöka få mina vita ryttare i kroppen att ta hand om de onda bacilluskerna.
 
Och såklart väntar jag på DALLAS!
 
 
Kram och go kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0