Veckan som sprang iväg...

Jag vill verkligen uppdatera men min tid räcker inte till känns det som. När jag väl slänger mig på soffan, vilket jag måste varje kväll, för att varva ner, börjar en bra film, eller så börjar jag spela song pop på mobilen och har svårt att sluta...och så vidare och så vidare....:))
 
När jag väl slänger mig på soffan som ni nu precis läste, gör jag det rätt så sent. :) Ibland har jag varit och tränat när Hence väl kommer hem eller också har jag haft en massa andra hemsysslor som ni alla känner till och har.
 
Dammsuga, tvätta, rengöra köket, torka av det ena och det andra, kolla igenom post, fixa saker osv....PUST!
 
Inte konstigt man redan spånar på nästa resa. :)
 
Idag har vi varit runt och kollat högtalare. Högtalare som skall "byggas in" i taket. FYRA stycken ska vi ha. Som ska byggas in runt om i huset. En i hallen, två i köket och en i badrummet.
 
Det blir najs! :)
 
Så har vi musik i hela huset, till och med när man kliver in i badrummet fortsätter det att spela.
 
Vi ska isolera vinden snart och vi har fått offerter från två olika företag. Och innan det görs måste vi upp på vinden och sätta dit våra högtalare.
 
Jag och Leah var iväg på Media Markt för första gången här i Helsingborg sedan det öppnades här. I torsdags åkte vi dit efter jobbet. Inte så stort som jag föreställde mig att det skulle vara.
 
Vi köpte iaf en dockningsstation som står i köket och OJ vad den kan spela! På med spotify och sen dansar vi loss! :)
 
Denna bidde det:
 
 
Förra helgen hade vi kräftskiva ihop med Anna och Tomas och söta Emilia. I säng kom vi klockan halv tre och det är sent för oss småbarns föräldrar. :) Men kul hade vi!
 
Här är vi med våra snygga hattar! :)
 
 
 
 
Mammas sötnos!
 
 
Hence i sin fina hatt! ;)
 
Leah hjälpte pappa att baka bröd till kräftorna. VIPS så åkte ett halvt paket vaniljsocker ner i hela degen ( det skulle inte vara något vaniljsocker alls i brödet), men pappa lyckades få bort allt.
 
 
 
Idag åkte farmor tåget tillbaka till småland. :( Hon kom i torsdags och hade Leah hemma från dagis i fredags och spenderade en dag tillsammans. Åkte ner till stan och till Tropikariet.
 
Synd att vi inte bor närmare varandra....:(
 
Nu får ni ha en skön lördagskväll vad ni än gör. Vi ska iaf bara mysa här hemma. Titta på film och äta gott! :)
 
Kram och ta hand om varandra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0