En dag innan..

fick Leah sin födelsedagspresent! :) Eftersom det skulle ta lite tid att montera upp den om hon nu hade fått den på stora dagen. Och ni vet väl hur barnen är...det ska upp medetsamma, för de vill ju kunna använda sin present direkt. ( Jajja...jag är väl likadan) Haha!
 
Så att denna stora "skönhet" står nu och pryder vår gräsmatta. :)
 
 
Jag kan säga att jag trodde den skulle vara mindre när jag föreställde mig den. Jag stack och tränade  och när jag kommer hem har Hence monterat upp den och jag trodde jag skulle tappa hakan!
 
 
 
Idag kom Linda, Henrik och Cassius förbi för att lämna lite presenter till Leah! Leah slet upp alla FYRA presenter och blev sååå glad för dem alla. Fast mest gillade hon paraplyet med Mimmi på. Hon sa att hon skulle ha det när det regnar ute, men sprang med det hela tiden här inne....
 
En lycklig tjej!
 
Imorgon är alltså stora dagen. Vi båda jobbar och Leah ska på dagis. Där ska hon iaf få bjuda barnen på glass och sedan firar vi henne på kvällen med familjen. Det blir lite olika sorters kött på grillen och så håller Hence på att baka tårta nu! :)) MUMS!
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0