Fredaaag!

Där satt den! Veckan alltså! :)) Det är ju fredag!
 
Jag har haft ont i halsen hela j-la veckan. :( Därför har jag inte kunnat träna. Tränade Body Pump i måndags för Hence överraskade mig genom att komma hem tidigare den dagen. Annars brukar jag aldrig hinna till det passet vid fem tiden. Så fort det blev lite väl mycket kondition i passet som det blir i utfalls låten högg det till i bröstet på mig. Blev lite rädd då eftersom jag hade ont i halsen och egentligen inte skulle tränat...tog det lite lugnare och då släppte det.
 

Men iaf, så tränade jag inte mer dessa dagarna. MEN nu har det släppt och jag mår bra igen! Så imorgon bitti blir det ett gött pass Body Pump igen! Tjohoo!

 
Vad sjutton hände med texten???!!! HAha! Får inte bort det heller! Haha! Nåja...jag fortsätter skriva...:)
 
I onsdags följde jag med Leah och Hence på simmet och WOW säger jag. Min lilla tokstolla har blivit super duktig. Som hon simmar och dyker nu!
 
Jag tog lite kort med mobilen:
 
Hence och Leah väntar på att det ska bli deras tur att hoppa i bassängen.
 
Nu så!
 
Leah berättar för simläraren att hon har fått nya skor. "Fröken, fröken! Jag har fått nya skor! Röda har jag fått". Tur det var detta hon berättade...
Sist berättade hon för fröken att hon hade bajsat på toaletten..två ggr...:)
 
Ringarna slängdes ner på botten och så skulle Leah dyka ner och hämta dom. Leah ahämtade upp alla. Såklart. ;)
 
 
 
Imorgon ska mamma sitta lite barnvakt. Då ska vi ut och äta hade vi tänkt. :)
 
Men nu ska vi packa in lite presenter. En liten dam fyller ju tre år på måndag! Och ni ska få se vad hon har fått i tre års present!!!!!!!!!! :)) Fast ni får vänta tills på måndag!
 
Kram kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0