Har vi en liten ängel?

Idag när jag och Leah kom hem ville hon vara ute lite (såklart) i det fina vädret och gå balansgång på vår lilla mur på framsidan. Jag tog fram mobilen och tog ett kort. När jag sedan tittade på kortet såg jag det här:
 
 
Solen som lös direkt på henne. Eller är det någon från ovan som skiner på henne...:) Ja, jag vet, jag är lite skrockfull och tror på högre makter, så är det bara. Men nu är det andra gången jag ser detta på kort som vi tar på henne.
 
Kommer ni ihåg detta fotot, där är ljusken runt henne....det är hennes aura säger min mamma. :))
 
 
Det märkliga är att jag inte ser det när jag tar kortet.
 
Denna helgen kom farmor och farfar på besök. Hence och Janne passade på att beskära vårt äppelträd och päronträd. Så förhoppningsvis får lite frukt till hösten.
 
 
 
 
Leah och farmor busar och skojar
 
och rullar runt i gräset. :)
 
Vi har även planterat i växthuset. Köpte lite fröer och hoppas nu på att det blir lite i år med.
 
Vi planterade tomat, gurka, sockerärtor, rädisor, sallad och nylök. Salladen och löken ska ut så smånigom men inte förrän det blir lite varmare. Håll tummarna!
 
Jo tack, träningen går bra. Tack för att du frågade. :) Igår blev det ett Body Pump pass och idag blev det 45 min Indoor walking och Body Balance en timme! Jag kan säga att jag är rätt så mör nu och orkar knappt lyfta armen....på onsdag blir det Body Combat! Så japp, det går fint just nu. :)
 
Och på fredag är det dags! Paula fyller 15 år!!!!!!!!! Det är stort!
 
Ha nu en skön kväll! Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: per

Hälsa den lilla solstrålen.
Jättefin bild.
Hälsa de andra i resten av familjen också

2013-04-09 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0