Och där!!!

Blev Paula 15 hela år!!!!:))
 
Min fina vackra tjej blev 15 år i fredags! Jag menar 15 år! Hallååå, vart tog tiden vägen?? Ja, så säger vi väl alla när våra barn fyller år....men 15!!!!
 
Vi firade henne med familjen under fradagen och på lördagen var hon ute med tjejkompisarna. De var ute och åt middag och sedan fest!
 
Här hemma fick hon som vanligt önska menyn och hon önskade Anka och till efterrrätt ville hon ha marrängsviss. Så hennes önskan är min lag. :)
 
Två ankor slängdes in i ugnen vid halv två när jag slutat på jobbet och sedan fick de ligga i ugnen och gotta sig.
 
Paula hade önskat sig ett par solglasögon Ray Ban, äkta skulle det vara. :)) Och det fick hon av oss. Och armband, pengar och Victoria Secret underkläder som jag har beställt från USA redan i februari månad men fått gömma och hålla hemligt. ( Blev några till mig med) 
 
Sedan fick hon en super snygg pälsväst av mamma och Per. Och pengar. Av syrran och Micke fick hon hårprodukter från Moroccan.
 
Sedan bjöds det på allsång såklart och kalaset varade fram till halv ett på natten. :)
 
Paula börjar sin present öppning
 
Micke och Mio
 
 
 
 
 
Paula, mamma och Mysan
 
Här kommer jag med marängsviss tårtan! :)
 
15 ljus i tårtan!
 
Men Paula tog dem alla! :)
 
Kolla in vilka snygga underkläder från Victoria Secret! Paula blev jätte glad!
 
 
 
I lördags var vi iväg på 42 års kalas i Malmö. Så det har verkligen varit fullt hela helgen och det märktes på Leah idag kan jag säga. Hon har varit trött och lite kinkig....
 
IDAG blev det premiär grillning! Fast det fick bli gasol grillen då det gick snabbast. Vi har även skrubbat hela trädäcket idag för fy som det ser ut efter en hel vinter och sot från skorststenen! Men snyggt blev det nu. Och utemöblerna har åkt fram. Nu ska det bli gott väder i veckan med.
 
Nästa måndag är det Leahs tur att fylla år. :)
 
Ha en fin söndagskväll! Vi ska försöka ta tag i lite papper rensning och sortera in i pärmar. Känner att vi inte har så bra ordning på våra papper... Kul va?! :)
 
Kram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0