Heej ni!

Det var ett tag sedan..och nej jag har inte slutat titta in här! :))
 
Och nej, vi är inte sjuka. Vi är helt och hållet friska. Än så länge. ( Peppar, peppar). För nu kommer ju februari, eller vabbuari som det så tjusigt kallas. :)
 
Vad har hänt på vår front då? Paula har börjat dansa igen, ny termin, nya danser. Nu är det Reaggeton och Dancehall som hon shakar loss till. Leah hon simmar på som vanligt. Jag tränar för fullt och Hence tränar för fullt!
 
Vi satsar på beachen 2013..eller??? Haha!
 
Äntligen har dusch dörren kommit upp. Hences föräldrar var här i helgen och som vanligt har det varit med lite hjälp av Hences pappa Janne. Farmor och Leah har varit ute och åkt pulka i några timmar och jag och Linda tog en fika. :)
 
Det ska mätas...
 
 
Tadam!
 
Det blev så bra!
 
 
Skönt att ha fått upp en dörr där nu.
 
Biljetter till Gyllene Tider är inköpta. Vi ska till Sofiero med Linda och Henrik den 10 juli.
 
"Sommar tider hej hej, sommar tider!!!" Snacka om sommar feeling! Picknick på en filt med lite vin och lite gott på Sofiero! Hur skönt är inte det på en skala mitt i sommaren!?
 
Hotell i Kastrup är också bokad för övernattning natten innan flyget avgår till Egypten för oss! Eftersom vi flyger 07.00 en lördag morgon tänkte vi slippa behöva gå upp mitt i natten. Smidigare att övernatta i kastrup på ett hotell 1 km från flygplatsen.
 
Lite kläder utslängda på Tradera för försäljning....ja, jag hade kunnat fortsätta och traggla bla bla bla.
 
Imorgon ska jag och Paula ut och äta lite kina mat iaf. Bara jag och hon. Lite mys pys.
 
Jag vill ha en ny header till bloggen. Manad Anna???? Jag kanske kan muta dig med något? :))
 
Nu ska jag fixa lite Emil i Lönneberga! Leahs nya favorit! Skönt att hon släppt Pippi Långstrump för ett litet tag. Fortsätter hon i denna takten blir det nog Astrid Lindgrens värld till sommaren. Inte lönt att åka dit om man inte känner till de flesta figurerna. Tycker jag. :)
 
Nu får ni ha det gött! Ät gott, må bra, skratta mycket, kramas massor och bara ha det så där allmänt gött!
 
Ha en skön kväll!  Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0