Och så var det vår tur!

VAB för oss! Tycker att vi klarat oss rätt bra länge nu. Hela hösten och en bra bit in på detta året. Men nu så...
 
Det har varit kräksjukan här som knackat på dörren. Usch och pi! Inget roligt. Men vi har en duktig liten tjej som kräkt i en spann hela natten en si så där 10 ggr.
 
Igår var Hence hemma och jag idag. Igår var hon slö och bara satt i soffan till klockan två på em.
 
Idag var det en helt annan Leah, pigg men trött mellan varven.
 
Vad gör man när man vabbar nu då???
 
Jo... här har Leah roat sig i köket:
 
 
Leah har lekt doktor tre gånger, dvs. undersökt sin mamma: (Kan väl behövas ibland) Haha!
 
Legat i soffan och bara myst och tittat på film medans det snöar för fullt utanför. Riktigt gött måste jag säga. Leahs mamma har legat bredvid och små slumrat lite:
 
Köpte en ny film till Leah igår. Lotta på Bråkmakargatan som blev en hit! Leah har nog sett den nu tio ggr. :)
 
Nu ikväll har det varit full rulle på lilla damen igen. Den här bilen har blivit en favorit. Först tar Leah fart med benen och sedan slänger hon upp benen och kör med ratten. Och wow vilken fart det blir!
Twist car!
 
 
 
En trött liten tjej som ville att jag skulle ta kort på hennes snutte. 
 
Jahopp! Det var min och Leahs dag idag! :)
 
Imorgon ska jag till jobbet igen och då ska Hence vara hemma hade vi tänkt. Bara hon inte får vattenkoppor nu också. Det går tydligen på dagis det med fick jag höra....
 
Idag stannade Paula hemma med, feber och förkyld. Så att nu har det verkligen börjat hos oss! :(
 
 
Hoppas ni är friska och krya. Nu ska jag slänga ut lite till på Tradera. :)
 
Kram och ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0