När Leah går lös

och blir övertrött ser det ut så här. Hon drar fram första bästa klädesplagg hon ser och springer runt som en skottspole i huset! Denna gången blev det ett par tjocka strumpor som hon hittade någonstans, halsduken, och UGGsen. Resultatet??Så här såg det ut ikväll hemma hos oss:
 
 
 
Våra goa, fina vänner var här i lördags Anna o Tomas o Emilia. Kvällen blev till natt som vanligt och vi hade det super trevligt!
 
 
 
Anna tipsade om en blogg som heter rusta upp, en inredning och design blogg med massor av roliga tips och ideér och ni hittar den här. Där har iaf den här tjejen Isabella gjort sin uteplats till en liten lekpark till sin dotter.
 
Och jag har kärat ner mig i rutchkanan! Jag vill också ha en sådan till Leah! Vart kan jag köpa en sådan är frågan??? På något dagis som skall lägga ner eller vadå? För vart jag än kollar så hittar jag bara antingen rutchkanor i plast eller så är de alldeles för stora....:(
 
Och ute gunghästen? En sådanhar vi ju på jobb, men vart köper man en sådan liksom. Ja, på Blocket kanske, men det är nog inte det lättaste att fynda....
 
Hojta till mig om ni vet!?
 
Nu ligger Hence ute i groventrén och stönar....han tränar! :)) På bollen, och där emellan går han in i garaget och kör chinsen. Jodå, så kan man också göra om man inte åker till gymmet.
 
Hopas ni har haft en fin måndag!
 
Men kvällen är ung...
 
Kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0