Leah och Hence

åkte till Stockholm i fredags för att hälsa på kusinerna. Och så skulle Hence, hans bror och pappa gå och se Bruce Springsteen på lördagen. Leah var med farmor,farfar, kusinerna och Mia. Det hade gått super bra! Skönt att höra!
 
 
Jag och Paula var kvar hemma! :) Jag hade väl hoppats på lite mer sol än vad helgen verkligen bjöd på. Det fick bli Väla väder på fredagen istället. Och på lördagen, efter ett skönt träningspass blev det en liten tapas kväll med Linda. Vi satt ute och snackade och snackade och åter snackade, ni vet så där som bara vi tjejer kan göra. :)) Och drack vin! :)
 
I veckan har jag även prövat på att köra ett Body Pump pass utomhus och det var sååå underbart! Strålande sol var det den dagen, hög musik, konstgräs och en viktstång....det kan inte bli bättre!
 
Redo att köra!
 
 
Skål Linda!
 
 
 
Leah med söta kusinerna
 
 
Fruktstund
 
Tjohoo!
 
The King!
 
 
 
Det var lite av vår helg.Kan säga att ordningen nu är återställd. Det tjoas, springs och saker ligger överallt. Det är så det ska vara. Det är lite tomt utan Leah i huset och jag har saknat henne fast det är skönt att få en liten andningspaus ibland. Paula är stor, hon är iväg på sitt håll för det mesta och då blir det lätt ensamt. Fast jag har att göra, massor att göra.
Det finns alltid något. Jag menar i söndagsmorse gick jag och drog ogräs och maskroser!!! Haha!!! ( Den där Natalie är ju galen om hon kallar det något att göra).
 
Några födelsedagsgrisar är snart på gång. Först syrran och sedan Hence. Så nu är det dags att börja spåna på lite presenter. :)
 
På onsdag kommer värmen och ska stanna veckan ut och ja...vad ska jag säga...ME LIKE!
 
Kram på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0